fbpx

Κατασκευή eshop – 10 Σημεία Επιτυχίας

Κατασκευή eshop

Καλώς ή κακώς η τάση της εποχής είναι η κατασκευή eshop. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάποια βασικά στοιχεία που συντελούν σε ένα επιτυχημένο eshop

Κατασκευή eshop – UX

To UX (user experience) είναι σε γενικές γραμμές η συνολική εμπειρία που προσφέρει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στον τελικό χρήστη – δυνητικό πελάτη. Επί της ουσίας είναι ένα σύνολο που αποτελείται από τα γραφικά, την εμφάνιση, την χρηστικότητα, την ευκολία εντοπισμού της πληροφορίας και την αξιοπιστία.

Η εμπειρία χρήστη είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αν αναλογιστούμε ότι αυτό που τελικά μας ενδιαφέρει είναι η ικανοποίηση του χρήστη, κάτι που μεταξύ άλλων σημαίνει :

  • Βελτίωση της αντίληψης για το brand
  • Αύξηση conversion rates
  • Διατήρηση και αύξηση πελατολογίου
  • Μείωση κόστος εξυπηρέτησης πελατών

Υποστήριξη μετά την πώληση (After sales support)

Αν στο φυσικό κατάστημα η σωστή εξυπηρέτηση μετά την πώληση είναι το Α, στις online πωλήσεις θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το Α και το Ω και μάλλον και όλα τα ενδιάμεσα γράμματα του αλφάβητου.
Η υποστήριξη που θα παρέχετε στους πελάτες μετά την πώληση είναι ένα θεμέλιο για ένα επιτυχημένο eshop.

Ολοκληρωμένη σελίδα «Ποιοι είμαστε» (Abouts us)

Αν ένας επισκέπτης φτάσει να δει την σελίδα «Ποιοι είμαστε» σημαίνει ότι του τραβήξατε το ενδιαφέρον και είναι έτοιμος να σας δώσει την ευκαιρία και να γίνει πελάτης σας.

Σε αυτό το σημείο, εσείς θα πρέπει να του αποδείξετε ότι τα προϊόντα σας είναι τα καλύτερα, τα πιο ανταγωνιστικά αλλά και ότι η επιχείρηση διακρίνεται από την αξιοπιστία της. Με λίγα λόγια πρέπει να ξεκαθαρίσετε στον επισκέπτη ποιοι είστε, τι κάνετε, τι προσφέρετε και τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Τέλος θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας είναι σαφή, εύχρηστα, διακριτά και σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Με λίγα λόγια … πρέπει να διευκολύνετε τον επισκέπτη να επικοινωνήσει μαζί σας.

Φωτογράφηση

Το λέει και η παροιμία…. «Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις»

Οι άνθρωποι είμαστε πλάσματα των εικόνων! Ανταποκρινόμαστε και επεξεργαζόμαστε οπτικά δεδομένα καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο τύπο δεδομένων. Στην πραγματικότητα, ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται εικόνες σε 1/10 του δευτερολέπτου και κατανοεί οπτικό περιεχόμενο 60.000 φορές πιο γρήγορα από τις λέξεις. Με αυτήν τη φυσική τάση λοιπόν, οι εικόνες προϊόντων δημιουργούν μια ισχυρή και άμεση εντύπωση στους καταναλωτές.

Είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιείτε καθαρές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης που επισημαίνουν τις λεπτομέρειες των προϊόντων για να προσελκύσετε γρήγορα αγοραστές χωρίς να χάσετε την προσοχή τους.

Με λίγα λόγια … πρέπει να επενδύσετε στην σωστή φωτογράφηση των προϊόντων σας.

Διαφήμιση

Όπως ακριβώς λέω και στις πρώτες συναντήσεις με τους δικούς μου υποψήφιους πελάτες … Όταν φτιάξουμε ένα eshop και το «σηκώσουμε» είναι σαν να ανοίξαμε ένα κατάστημα στην μέση του ατλαντικού ωκεανού. Κανείς δεν το γνωρίζει και κανείς (σχεδόν) δεν μπορει να το εντοπίσει.

Ένα νέο eshop χωρίς διαφήμιση είναι μάλλον καταδικασμένο να μην διαβεί τα μονοπάτια της επιτυχίας.

Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η στοχευμένη διαφήμιση.

Παράδειγμα διαφήμισης είναι τα ακόλουθα:

  • Google ads,
  • Facebook Ads,
  • Instagram Ads κ.λπ.

Ενθαρρύνετε το Social Sharing

Το οργανικό μάρκετινγκ από «στόμα σε στόμα» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οδηγήσει την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Οι δημόσιες συζητήσεις για το brand σας και τα προϊόντα σας στα κανάλια κοινωνικών μέσων χρησιμεύουν ως «κοινωνική απόδειξη»το ψυχολογικό φαινόμενο των ανθρώπων που υποθέτουν ότι η συμπεριφορά των άλλων αντικατοπτρίζει τη σωστή συμπεριφορά. Οι καταναλωτές στο διαδίκτυο δεν μπορούν να δουν τα προϊόντα σας αυτοπροσώπως, επομένως σκέφτονται & επεξεργάζονται τι έχουν να πουν άλλοι πελάτες για την επιχείρησή σας και το προϊόν σας στο Facebook ή σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καθορίσουν εάν θα πρέπει να κάνουν μια αγορά.

Τρόποι πληρωμής

Θα πρέπει να προσφέρετε ποικιλία ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής ώστε οι πελάτες να έχουν το δικαίωμα και την ευχέρεια επιλογής ώστε να ολοκληρώνουν τις αγορές τους, με τον πιο εύκολο για αυτούς τρόπο.

Αντιμετώπιση

Αρκετοί νέοι στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου βλέπουν το ηλεκτρονικό κατάστημα ως μια αναγκαία εναλλακτική και αυτό είναι και το μεγαλύτερο λάθος. Το ηλεκτρονικό κατάστημα θα χρειαστεί την αμέριστη προσοχή σας και όλον τον επαγγελματισμό που διαθέτετε. Σκεφτείτε απλά την δυναμικότητα, την σοβαρότητα, και τον επαγγελματισμό που θα δίνατε σε ένα φυσικό κατάστημα και πολλαπλασιάστε του επί 2.

Επιλογή σωστού συνεργάτη

Για τελευταίο ίσως άφησα το πιο σημαντικό.
Για τα πάντα στην ζωή, τα σωστά θεμέλια είναι το Α και το Ω.

Στις μέρες μας οι «Κατασκευαστές ηλεκτρονικών καταστημάτων» ενδέχεται να είναι περισσότεροι και από τα ίδια τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ποια είναι όμως τα κριτήρια που θα σας οδηγήσουν στην επιλογή του σωστού συνεργάτη;

Κατά την γνώμη μου λοιπόν ο σωστός συνεργάτης θα πρέπει να πληροί κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων
    Θα πρέπει ο συνεργάτης να διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία και να είναι σε θέση να το αποδείξει αυτό. Ζητήστε να δείτε άλλα έργα του και συζητήστε το.
  • Ολοκληρωμένες υποστηρικτικές υπηρεσίες
    Το ηλεκτρονικό Επιχειρείν απαιτεί πολυδιάστατες υπηρεσίες. Βεβαιωθείτε ότι ο συνεργάτης που θα επιλέξετε διαθέτει το προσωπικό ή/και του συνεργάτες που θα σας «λύσουν τα χέρια» και δεν θα είστε αναγκασμένοι ψάχνετε εσείς για τους επιπλέον συνεργάτες που θα χρειαστείτε. (π.χ. Φωτογραφίες, διαφημίσεις, κείμενα, SEO κ.λπ.)
  • Διάθεση για συνεργασία
    Η σχέση επιχειρηματία e-shop και συνεργάτη (κατασκευαστή) θα είναι (υπό κανονικές συνθήκες) μακροχρόνια και στενή. Σιγουρευτείτε λοιπόν ότι ο συνεργάτης «ποντάρει» σε αυτό και ότι δεν σας βλέπει σαν … «αστό κάνουμε να τελειώνουμε»
  • Ειλικρίνεια
    Ακούγεται τετριμμένο αλλά είναι πολύ σημαντικό. Οι συνθήκες στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι «ρόδινες» και αυτό θα πρέπει ο συνεργάτης να σας το κάνει κατανοητό…. ίσως και με κίνδυνο να χάσει την “δουλειά”.

Κλείνοντας, ελπίζω με αυτό το άρθρο να έχω συνεισφέρει  έστω και λίγο στην απόφαση σας για την είσοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Χρήσιμα εργαλεία και πληροφορίες

Παρακάτω θα βρείτε ένα σύνολο από χρήσιμες πληροφορίες!

  1. Δωρεάν ανάλυση αναγκών και εκτίμηση.
    Αν σας ενδιαφέρει μια δωρεάν εκτίμηση, μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην αντίστοιχη φόρμα πατώντας εδώ
  2. Υπηρεσίες λimeframe
    1. Κατασκευή ιστοσελίδων
    2. Κατασκευή eshop
    3. GSUITE
    4. Τεχνική υποστήριξη wordpress
    5. Φιλοξενία ιστοσελίδων και eshop
    6. Inbound Marketing
  3. Γνωρίστε μας
    Μάθετε περισσότερα για την λimeframe πατώντας εδώ
  4. Portfolio
    Δείτε κάποια από τα έργα μας πατώντας εδώ
  5. Testimonials
    Δείτε τις κριτικές των πελατών μας, πατώντας εδώ
  6. Facebook
    Ακολουθήστε μας στο facebook πατώντας εδώ